"Pedofil çetelerin Emniyetteki ve Yargıdaki gücü gerçekten ürkütücü."


Bir anne, başta kendi evladı olmak üzere, çocukları internetteki  istismarcı sapkın çetelerin elinden kurtarmak için mücadele ediyor. Ancak karşısında devletin en kilit kurumlarında bile güçlenen devasa bir suç networkü çıkıyor. [İstanbul Anadolu 2019/31360 no'lu soruşturma talebinin üzerini arka arkaya kapatan savcılık kimler tarafından yönlendiriliyor?]

via alismetamorphosis.com

Çocukların iradesini küçük yaşta ele geçiren internet çeteleri



Üç yıldır babasında kalan oğlum Cem, ortalama altı ayda bir telefon açıyor ve 150-200 cevapsız çağrı yapmamışım gibi, hiçbir şey olmamış gibi benimle neredeyse bir saat sohbet ediyor. Sonra ikinci altı aylık iletişimsiz döngüye giriyor. Bu döngü neredeyse üç yıldır aynı tuhaflıkla sürüyor. Bunlar normal değil. Ben çözemedim. Ve o kadar yalnız bırakıldım ki bu konuda... Ailem ve arkadaşlarım dahil kimse bunu bir sorun olarak görmek istemedi, çözmek için en ufak bir yardımda bulunmadı. Bilakis her seferinde "bırak bırak o orada güvendedir, büyünce arar seni" demeye gelen klişe laflar ettiler... Çok acayip... Benim dışımda herkes, hatta Kartal Kent Plus güvenlik amiri bile çocuğumun güvenliğinden emin... ne demişler komşu komşunun eşeğini türkü çığırarak ararmış, benim hesap tam da o... Bu çocuk sapkın internet çetelerinin eline düştüyse kim kurtaracak onu o yerden? Devletin Emniyetinin, istihbaratının, Adli birimlerinin ne pis işlerde rol aldıklarını gördüğümden beri yanıtın devlet olmadığını da biliyorum.

Cem 11-12 yaşlarından itibaren bir şeyin içerisine çekildi. Benim aleyhimde üretilen ağır ithamlara maruz bırakıldı. Babası ve babanın yeni eşi beni mahvetmenin peşinde. Çocuğum son üç yıldır akran ve siber zorbalıklarına maruz kalıyor. Bana ya da babasına zarar vermek isteyenlerin oyuncağına dönüşüyor.

Boşanmış ailelerin çocuklarına, sahipsiz çocuklara kancayı takan suç networklerinin varlığından zaten uzun bir süredir haberdarım. Aile koruması olmayan internette saatlerce vakit geçiren ergen yaştaki çocukları "ödül/suça ortak etme/tehdit/şantaj" ağına dahil ediyorlar. Oğlum Cem'in birileri tarafından yönlendirildiğinden zerrece kuşkum yok. Çocukları "işlevsel" hale getiren ve bir çok suça dahil eden çeteler devletin kurumlarına kadar etkin bir güce ulaştıkları için sesimizi gerekli yerlere duyuramıyoruz. Sapkın pedofil çetelerle iç içe geçmiş siber çetelerin Emniyet ve Yargıdaki gücü gerçekten ürkütücü.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Henüz 13 Yaşındaki Berfin Demir'in İntiharı Araştırılsın!

Kürt Ulusal Marşı "Ey Reqîp"