Kâr etmeye odaklı firmanın "insancıllık kılıfı"

İnternetten yemek sipariş devi bir firmanın başındaki kişi olayın daha ilk saniyelerinde çıkıp, kurtarılan kızın hayatı boyunca bütün eğitim masraflarını üstleneceğini söylüyor. Ana haber bültenlerinde spikerler bile "Köfte sipariş etmek isteyenler adres soruyor" diye haber yapıyor. İnsanları kendileri gibi aptallaştırıyorlar. Kâr hırsıyla her şeyi örtük/açık reklam malzemesine çeviriyorlar. Koordine bir sistemle bunu başarıyorlar. via elamidirius@blogspot Ah Agah Hoca ahh... "Bir elin verdiğin öbür elin görmesin" diyen kadim gelenekten nerelere savruldu yurdumun çapsız insanı... Kendi firmasının reklamını üç yaşındaki depremzede üzerinden yapan zihniyeti anlatıyor Agah Aydın. Ruhunu kapitale satmış, fırsatçılığın kitabını yazmış insanları ve bu insanlara methiyeler düzen çürümüş ekonomik sistemi mümkün mertebe ifşa etmek gerekiyor. "Depremzedelere yardım eden yardım alandan daha çok çıkar elde ediyorsa ona yardım değil sömürü denir. Yardımlarınızda şirket...