Kayıtlar

Haziran 28, 2019 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı?

Resim
"Kuran'ın şeytan dediği yerlerde ya kibir kastediliyordur, ya öfke kastediliyordur, ya şehvet kastediliyordur, ya haset kastediliyordur, ya ihtiras kastediliyordur veya kin kastediliyordur. Bunların hepsi insanoğlunun içindeki dürtülerdir. Bunların Kuran'daki ortak ismi şahıslaştırılmış kişileşmiş ismi Şeytan dır. Şeytana uymayın demek kibirlenmeyin, öfkelenmeyin, şehvetinizin peşine düşmeyin, kin gütmeyin, ihtiras sahibi olmayın demektir. " - İhsan Eliaçık

Markalar Kendi Network’lerini Oluşturuyor

"2017 yılının en önemli taktiklerinden biri olarak; markalar, kendi fenomenlerini yaratan platformlar yerine kendi fenomenlerini yaratacak ağlara sahip hale geliyor." Sorunlu bir Alan olarak Fenomen Pazarlaması

Büyük Paraların Döndüğü Kontrolsüz Fenomen Pazarlaması /Influencer Marketing

Yasaların, etik değerlerin ve geleneksel ticari kuralların dışında gelişen #FenomenPazarlaması 'na dair devletin tavrı nedir:  Gelir İdaresi Başkanlığı Mart 2016’da verdiği bir özelgede şu şekilde görüşü beyan etmiştir: "S ahip oldukları sosyal medya hesaplarına ait sayfalarda ticari bir organizasyon içerisinde, devamlı olarak reklam hizmeti veren gerçek kişilerin ticari kazanç açısından gelir vergisi mükellefi olmaları gerekmektedir."