Kâr etmeye odaklı firmanın "insancıllık kılıfı"

İnternetten yemek sipariş devi bir firmanın başındaki kişi olayın daha ilk saniyelerinde çıkıp, kurtarılan kızın hayatı boyunca bütün eğitim masraflarını üstleneceğini söylüyor. Ana haber bültenlerinde spikerler bile "Köfte sipariş etmek isteyenler adres soruyor" diye haber yapıyor. 

İnsanları kendileri gibi aptallaştırıyorlar. Kâr hırsıyla her şeyi örtük/açık reklam malzemesine çeviriyorlar. Koordine bir sistemle bunu başarıyorlar.

via elamidirius@blogspot

Ah Agah Hoca ahh...

"Bir elin verdiğin öbür elin görmesin" 

diyen kadim gelenekten nerelere savruldu yurdumun çapsız insanı...

Kendi firmasının reklamını üç yaşındaki depremzede üzerinden  yapan zihniyeti anlatıyor Agah Aydın. 

Ruhunu kapitale satmış, fırsatçılığın kitabını yazmış insanları

ve

 bu insanlara methiyeler düzen çürümüş ekonomik sistemi mümkün mertebe ifşa etmek gerekiyor.

"Depremzedelere yardım eden yardım alandan daha çok çıkar elde ediyorsa ona yardım değil sömürü denir. Yardımlarınızda şirketinizin, partinizin, şahsınızın adı geçiyorsa buna yardımlaşma değil şarlatanlık denir. Kurnazlıkla ahlaksızlık arasında sadece ton farkı vardır."




Bu blogdaki popüler yayınlar

Henüz 13 Yaşındaki Berfin Demir'in İntiharı Araştırılsın!

Kürt Ulusal Marşı "Ey Reqîp"

Etnik ve mezhepsel faşizme sırtını yaslayanların bizlere verdiği mesaj